Az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) tartalmazzák a SUNREGIUS Kft. (Székhely: 2351 Alsónémedi, Vörösmarty u. 1.; adószám: 24207256-2-13), mint szolgáltató (továbbiakban “Szolgáltató”) által üzemeltetett regius.hu weboldal és a hozzákapcsolt sunregius.eu webáruház használatára vonatkozó általános szolgáltatási és szerződési feltételeket.


Kérjük, hogy csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben a feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti önmagára nézve.


Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Szerződés nyelve a magyar.


Cégadatok
A szolgáltató neve: SUNREGIUS Kft.
Székhely: 2351 Alsónémedi Vörösmarty u. 1. (levelezési cím)
Cégjegyzék száma: Cg.13-09-160865
Adószám: 24207256-2-13
Közösségi adószám: HU24207256
Számlaszám: OTP Bank 11742180-20080877-00000000
Kamarai nyilvántartási szám: PE24207256
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-83070/2015.
Telefonszám: +36 70 625 8856
E-mail: info[kukac]sunregius.eu
A regius.hu tárhely szolgáltatója: NT-Service Kft.
                                                          1224 Budapest, Damjanich utca 50.
                                                          E-Mail cím: info[kukac]nt-service.hu


Alapvető rendelkezések
1.1. A jelen Általános Szolgáltatási Feltételekben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a polgári Törvénykönyv 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Jelen ÁSZF 2017. április 01-től érvényes visszavonásig. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az ÁSZF tartalmát előzetes értesítés nélkül módosítsa. Folyamatban lévő szolgáltatásra a szolgáltatás megkezdésének időpontjában hatályos ÁSZF érvényes.
1.3. A regius.hu weboldal és webáruház szöveges és képi tartalmát elektronikus, vagy nyomtatott módon felhasználni, másolni, megjeleníteni csak a Szolgáltató írásos engedélyével, kifejezett hozzájárulásával lehet.
1.4. A webáruház tartalma folyamatosan elérhető. A termékvásárlási “kosár” modul is folyamatosan rendelkezésre áll, de visszaigazolás, szolgáltatás teljesítése kizárólag munkanapokon történik. A Szolgáltató elektronikus levélben folyamatosan, telefonon munkanapokon 08:00-16:00 óra között érhető el.


Adatkezelési szabályok
2.1. A Szolgáltató adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-83070/2015.
2.2. A  Szolgáltató teljes és részletes adatvédelmi tájékoztatója letölthető az alábbi linkről: http://www.sunregius.eu/av-tajekoztato.pdf, az adatvédelmi határozat letölthető az alábbi linkről: http://www.sunregius.eu/av-hatarozat.pdf.
2.3. A webáruház használatával, vagy egyéb írásos formában megadott adatokat a Szolgáltató kiemelt biztonsággal kezeli, és szigorúan az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el. A vásárlóknak a megrendelés folyamán meg kell adniuk személyes adataikat (név, cím, telefonszám, e-mail). Ezeket az adatokat kizárólag a megrendelések teljesítése és a kapcsolattartás érdekében kéri be és tárolja a Szolgáltató. A Szolgáltató tiszteletben tartja és védi a honlapjára látogatók adatait. A  rendelkezésre bocsátott adatokat a Szolgáltató tárolja, és szigorúan bizalmasan kezeli. Azokat semmilyen körülmények között nem adja tovább, nem hozza nyilvánosságra, nem teszi harmadik fél számára hozzáférhetővé, kivéve a kötelező jogszabályi előírásokban rögzített adatszolgáltatási kötelezettség, illetve a kiszállításhoz szükséges adatokat.


Megvásárolható termékek
3.1. Megvásárolható termék a SUNREGIUS webáruházban (http://webshop.sunregius.eu) minden termékképpel, termékleírással, árral megjelenített árucikk, amely online vásárolható meg. A Szolgáltató telephelyet, üzlethelyiséget nem tart fent, személyes átvételre nincs lehetőség.
3.2. A webáruházban megjelenített termékek ára tartalmazza a 27% általános forgalmi adót, azaz bruttó összegként van feltüntetve.
3.3. A webáruházban megjelenített termékek ára nem tartalmazza a házhoz szállítási költségeket.
3.4. A szolgáltató csomagolási költséget nem számol fel.
3.5. A webáruház szolgáltatásának végösszege mindig a termékár és a szállítási díj bruttó összege, egyéb költséget nem tartalmaz.
3.6. A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékről fotót, vagy katalógusképet jelenít meg. A megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól (a látogató által használt monitor felbontása, arány és színkezelés miatt), bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
3.7. Amennyiben akciós, kedvezményes ár kerül bevezetésre a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatást az akció mértékéről és időtartamáról.


Rendelés menete
4.1. Webáruház vásárlási modul használatával: A kiválasztott terméklapon megjelenített “kosárba tesz” gomb használatával meg kell adni a darabszámot, a megrendelő nevét, elérhetőségét, számlázási és szállítási címet. A vásárlás végeztével a “megrendelés” linkre kattintva a rendszer rögzíti a rendelés tényét, és küld a megrendelő által megadott email címre egy rendelés véglegesítési üzenetet. A megrendelés folyamata bármikor megszakítható. Az automata visszaigazolás csak a rendelési szándékot rögzíti, a Szolgáltató minden esetben felveszi a kapcsolatot 24 órán belül a vásárlóval és egyezteti a rendelést. Kivétel ez alól a hétvégén, ünnepnapon leadott rendelés, ez esetben az azt követő első munkanapon történik a kapcsolat felvétel.
4.2. Elektronikus levél (email) használatával: A kiválasztott termék írásban is megrendelhető az info[kukac]sunregius.hu címre küldve a rendelést. Rendelés leadáshoz a megrendelő nevét (cég esetén adószámot), számlázási, szállítási címet, telefonszámot, termék(ek) nevét, darabszámát szükséges megadni. A Szolgáltató felveszi a kapcsolatot 24 órán belül a vásárlóval és egyezteti a rendelést. Kivétel ez alól a hétvégén, ünnepnapon leadott rendelés, ez esetben az azt követő első munkanapon történik a kapcsolat felvétel.


Fizetés
5.1. Fizetési módok díjbekérő alapján:
banki átutalás – fizetés utalással,
banki pénztári befizetés – fizetés készpénzben.
EUROSTER termékeknél postai utánvét is választható – fizetés átvételkor készpénzben.


Szállítás
6.1. A megrendelt termékeket megbízott szállítmányozási partner szállítja ki a megrendelő által megadott szállítási címre. Kiszállítás kizárólag munkanapokon történik.
6.2. A nagy terjedelmű és tömegű termékek kiszállítása emelőhátfalas tehergépjárművel történik.
6.3. A kiszállítás szállítási címig értendő, és nem tartalmazza a vásárolt termék végleges helyére történő elhelyezését.
6.4. A kiszállítás Magyarország területére érvényes.


Szállítás díja
7.1. A szállítási költséget a webáruház rendszere számolja ki a kosárba tett termékek súlya alapján.

Kivétel: Fűtési rendszer szettek, melyek szállítási díja egységesen 20 900.- Ft.

Utánvételes fizetés (fizetés készpénzben a GLS futárnak kiszállításkor) 40 kg csomagsúlyig lehetséges.

40 kg felett kizárólag banki utalással van mód a megrendelt termék kifizetésére, a szállító cég megbízottja (sofőr) készpénzt nem kezel!

csomagsúly

fuvardíj/csomag

átutalásos fizetéssel

fuvardíj/csomag

utánvételes fizetéssel

0,1 – 5 kg

1 600 Ft

2 580 Ft

5,1 – 20 kg

2 420 Ft

3 800 Ft

20,1 – 40 kg

3 280 Ft

5 170 Ft

40,1 – 100 kg

7 480 Ft

nem választható

100,1 – 500 kg

10 890 Ft

nem választható

500,1 – 800 kg

13 970 Ft

nem választható

800,1 – 1200 kg

20 900 Ft

nem választható

A szállítási díj bruttó összeg, az ÁFA–t (27%) tartalmazza.

7.2. Díjaink az ÁFA–t (27%) tartalmazzák.
7.3. A vevő hibájából meghiúsult kiszállításnál a költségek minden esetben a vevőt terhelik.


Megrendelés teljesítése
8.1. A Szolgáltató a megrendelés adatait munkanapokon 24 órán belül feldolgozza. Munkaszüneti napon beérkező rendelések adatait, az azt követő munkanapon dolgozza fel.
8.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított maximum 10 munkanap.
8.3. Az árukészlet folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a kínálatban szereplő termék a gyártó/beszállító cégnél már, vagy még nincs készleten és a megrendelés nem, vagy csak részben teljesíthető. Ez esetben a Szolgáltató egyezteti a módosított szállítási határidőt a megrendelővel. A Szolgáltató az elkészült és beérkezett termék(ek)et az írásos szerződésben, vagy szóbeli megállapodásban meghatározott módon és időpontig a vevő rendelkezésére bocsátja.
8.4. Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben, megállapodásban meghatározott termék továbbra sem áll rendelkezésre, a megrendelőt tájékoztatja, valamint a megrendelő által fizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb három munkanapon belül visszatéríti.


Elállás joga
9.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26) Korm. rendelet szabályozása értelmében a vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a megrendelt és átvett terméket visszaküldheti.
9.2. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
9.3. A termék csomagolásával és dokumentációival együtt, sértetlen állapotban küldhető vissza. A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
9.4. Az Eladó a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 8 munkanapon belül visszatéríti.
9.5. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
Elállási jog gyakorlásának menete
9.6. Amennyiben a Vásárló élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikén írásban, vagy telefonon. Postai ajánlott levélben történő bejelentés esetén a Szolgáltató a postára adás napját veszi figyelembe.
9.7. A megrendelt terméket a Vásárló küldje vissza a Szolgáltató címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel visszaküldött termékeket a Szolgáltató nem veszi át. Kiemelten ügyelni kell a termék sértetlenségére, hiánytalanságára, ha már üzemeltetve volt – a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis ezen károk megtérítése a Vásárlót terheli.
9.8. A termék visszaérkezését követő 8 munkanapon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra a Szolgáltató visszatéríti a termék vételárát, illetve a kiszállítási költséget.


Garancia, jótállás
10.1. A webáruházban megvásárolható termékek általános jótállása az Európai Uniós szabályozásnak megfelelően 2 év a termék átvételétől számítva.
10.2. A Szolgáltató egyes termékek garanciáját meghosszabbítja, amennyiben az egyes termékekre vonatkozó beüzemelési és gyártó által javasolt kiegészítő feltételek megvalósulnak. A termékek garancia ideje az adott termék adatlapján kerül feltüntetésre.
10.3. A jótállási, garanciális igényt írásban (e-mail, postai levél) kell elküldeni a Szolgáltató címére, vagy a termék jótállási jegyén szereplő szerviz címére. A bejelentés után haladéktalanul, de legkésőbb három munkanapon belül a szerviz felveszi a kapcsolatot a bejelentővel. A szerviz a probléma, meghibásodás mértéke alapján tájékoztatja a Vásárlót a teendőkről, vagy felülvizsgálat után – jogos igény esetén –  intézkedik a javításról, vagy cseréről.
10.4. Garanciális csere csak a termék rendeltetésszerű használata esetén lehetséges. A helytelenül telepített, vagy nem a funkciójának megfelelően alkalmazott termékek meghibásodásáért, és az ezekből adódó egyéb károkért, rendszerműködési hibákért garanciát és anyagi felelősséget a Szolgáltató nem vállal.


Panaszkezelés
11.1. A SUNREGIUS Kft. munkatársai, gyártó és beszállító partnerei számára a Vásárló korrekt és tisztességes tájékoztatása és kiszolgálása a legfontosabb szempont. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a Vásárló elégedetlen a vásárlási folyamat, a tájékoztatás, vagy a választott termékkel kapcsolatban.
11.2. A Vásárló panasszal élhet a szolgáltatás bármely részével, termékkel kapcsolatban. Panaszt bejelenthet a Szolgáltató elérhetőségein:
Postai levélben: 2351 Alsónémedi Vörösmarty u. 1.
Elektronikus levélben: info[kukac]sunregius.eu
Telefonon: +36 70 625 8856.
11.3. A Szolgáltató a panasz bejelentésére haladéktalanul, de legkésőbb 8 munkanapon belül írásban válaszol, megoldást javasol.
11.4. A Vásárlónak joga van számára nem elfogadható válasz, megoldás esetén fogyasztói érdekvédelemhez fordulni.

11.5. A Vásárlónak joga van békéltető testülethez fordulni.
Elérhetőség: www.panaszrendezes.hu


Vegyes rendelkezések
12.1. A SUNREGIUS Kft. által forgalmazott típus és termékválaszték összeállításánál a kiváló minőség, az elérhető ár, és a stabil szervizháttér, alkatrész ellátás lett figyelembe véve. Ennek tükrében a választék és műszaki tartalom előzetes bejelentés nélkül is változhat.
12.2. A gyártók és beszállítók nyilatkozatai alapján valamennyi termék megfelel az EU, és MSZ szabványokban megfogalmazott minőségügyi kritériumoknak, rendelkeznek a szükséges bevizsgálásokkal, minősítésekkel, azokra a törvényekben előírt gyártói garanciális feltételek érvényesek.
12.3. A gyártók által közölt műszaki adatok valóságtartalmáért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
12.4. A helytelen tervezésből, felhasználásból, üzemeltetésből, a hibás, szakszerűtlen beszerelésekből történő meghibásodásokért, vagy ezen okok miatt elégtelenül működő rendszerekért, egyéb károkért a Szolgáltató garanciális és anyagi felelősséget nem vállal!
12.5. A SUNREGIUS Kft. nem tartozik felelősséggel a sunregius.hu oldalain külső behatolás által okozott károkért, illetve bármilyen, az internetes szolgáltatók által okozott információ-továbbítási késedelemért, számítógépes vírus, vonal- illetve rendszerhibából keletkezett károkért.
12.6. A sunregius.hu oldalon, és aloldalain található webáruház információi alapján vásárolt termékek felhasználása a vevő felelőssége.
12.7. A Szolgáltató és Vásárló vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Vásárló és Szolgáltató a jelen Általános Szolgáltatási Feltételek hatálya alá tartozó megegyezéssel 30 naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve mindkét fél számára elérhető területi Törvényszék illetékességében egyeznek meg.


SUNREGIUS Kft., Alsónémedi, 2016. március 31.